Wyzwanie
PZU prowadzi sprzedaż swoich produktów i usług ubezpieczeniowych poprzez swoich Agentów. W ramach tej rozproszonej struktury współpracuje z kilkoma tysiącami przedstawicieli, którzy samodzielnie i bezpośrednio komunikują się ze swoimi Klientami. Każdy z nich niezależnie przygotowywał dotychczas materiały komunikacyjne w oparciu o wytyczne z biura marketingu, natomiast każdorazowo należało je weryfikować i akceptować przed publikacją i drukiem. Dlatego też postawiono dwa kluczowe cele tj.:
- Uspójnienie wizerunku materiałów reklamowych i gwarancja ich aktualności i zgodności z CI firmy
- Usprawnienie procesu zamawiania i produkcji materiałów reklamowych dla grupy kilku tysięcy Agentów
Rozwiązanie
Stworzyliśmy aplikację webową, która stanowi bazę aktualnych materiałów reklamowych do dyspozycji agentów:
- Umożliwiliśmy centralne zarządzanie biblioteką materiałów
- Wszystkie materiały są spójne z identyfikacją wizualną spółki
- Materiały reklamowe podzielone są na kategorie tematyczne ułatwiające ich odnalezienie
- Agenci szybko i sprawnie tworzą materiały ze swoimi danymi (również predefiniowanymi)
- Materiały w formie digitalowej dostępne są do pobrania bezpośrednio z poziomu platformy
- Uporządkowaliśmy korespondencję i proces akceptacji materiałów
- Stworzyliśmy moduł dający możliwość dokonywania zamówień bezpośrednio w drukarni, dzięki pełnej integracji systemów i automatycznemu procesowi generowania plików do druku